lørdag 19. april 2008

En vurdering av Zoho - ting 18

Dette er en test av Zoho Writer. Jeg ser at den er lett å bruke for en som ellers er vant til Word. Fungerer veldig likt. Jeg kan legge en lenke, for eksempel til nettsidene til arbeidplassen min. Sette inn bilder er også enkelt:

 

 

Ser ut til å være enkelt å ta i bruk, ikke mange terskler her (riktignok fikk jeg ikke til å skrive ved siden av bildet sånn i en bråfart), selv om ZOHO har funksjoner som Word ikke har.

 

Jeg har importert en PP-presentasjon til Zoho Show - uproblematisk. Jeg har sett på Zoho Meeting og notert meg at neste gang det er noe jeg trenger hjelp til å løse på PC, kan dette programmet la en god hjelper et annet sted overta skjermen og maskinen min. Zoho Meeting skal også integreres med Skype - det vil antakelig øke bruksverdien av begge applikasjonene. Men: Selv om Zoho er gratis i betaversjon, ser det ut til at den dagen kommer da rettighetshaverne har tenkt å ta seg betalt....

Ingen kommentarer: